20 Aralık 2012 Perşembe

Eva Süsleme Malzemeleri

Merhabalar

       Brrrrr çok soğuk, her yer kar Allah bu havada dışarıda kalanlara yardım etsin inşallah, bizler evde sıcacık otururken evi olmayanlar dışarıda yaşamak zorunda olan canlıların olduğunu düşündükçe insanın vicdanı sızlıyor ve ne kadar şanslı olduğumu bilerek, Allah a şükrediyorum. Tabii bu şanslılardan biride bizim paşa :) Balkon kapısını açtığım zaman kesinlikle dışarıya patisini bile çıkartmıyor malum kombiyi açıp kapatmak için çıktığımda hava soğuksa, katiyen çıkmıyor dışarıya öylece durup beni bekliyor kapıda :)
        Bu soğuk havalar devam ederken, bende keçelerden sonra evalara merak salmış bulunuyorum. Keçelerin yanında hani birde bu da var babında :) ama çok daha zevkli ve şirin oluyorlar :) Burada şimdi bölüm bölüm değilde hepsini birden resmini paylaşmak istedim. Detaylar için EmekSensin  den bakabilirsiniz.

Buyursunlar...

Eva Rakamlar




Eva Küçük Harf







Eva Büyük Harf






Eva Hello Kitty






Eva Yusufçuk




Eva Yıldızlar



Eva Kalpler



Eva Yavru Kuş





Eva Uğur Böcekleri


Eva Kaplumbağlar




Selamlar...
By Ozras :)

Hiç yorum yok: