25 Eylül 2011 Pazar

Kazak Kolundan Ev Patiği

Eskileri bir türlü atamama gibi bir huyum var,gerçi ihtiyacı olanlara da gidiyor her daim ancak bu sefer seneler önce almış olduğum (neredeyse 15 senelik vardır kesin ) merserize bir kazağım vardı.Avon'nun hangi kataloğu hatırlamıyorum ama birinde görmüştüm ev botu diye,bunu bende yapabilir miyim diye düşünürken ortaya böyle bir şey çıktı =) 


Tabanına ince keçeden 3 kat çalıştım,tabanla üstü birleştirdikten sonra kenarlarına iğne ardı geçerek tamamladım.
Selamlar...


Not: 
Yapmak isteyenler için,kazak kolunu dikişlerinden dikkatlice söktükten sonra zaten elinizde kalan parçayı ayağınıza geçirin bilek kısmından anlayacaksınız,keşke yapım aşaması resimleri olsaydı elimde ama o zamanlar blogum yoktu =) çok basit ve kolay yapımı, altına da kendi ayağınıza uygun bir terliği koyun keçenin üstüne kalıbını çıkarın (tabii dikiş payını vermeyi unutmayın yoksa taban direk kestiğiniz yerden diktiğiniz de küçük kalır. Eğer kalın isterseniz tabanı bir kaç kat yapabilirsiniz veya iki keçe arasına elyaf yerleştirip dikebilirsiniz hatta küçük bir ipucu bunların altı yerde kayar derseniz de, silikon tabanca ile küçük noktacıklar koyarak altına kaymaz taban yapabilirsiniz ;) 

8 yorum:

gülümse dedi ki...

aaaa çok yaratıcı bir çalışma olmuş tatlım,ellerine sağlık.

figen abla dedi ki...

aman yarabii...bunu yapmalıyım...
nefis nefis nefis..
cankız gel öpücem valla...şahane fikirler verdin bana :)

Banuca dedi ki...

E harika olmuş, sıcacık giyilir kış soğuklarında, iyi fikir:)

Ozra dedi ki...

Teşekkür ederim =) ne demek efenim yapınız giyiniz giydiriniz güle güle kullanınız =) bu arada başka ampüllerde yanmaya devam ediyor yeni tasarımlar için
Selamlar...

isoon dedi ki...

hihiii ben çok beğendim, çalabilirmiyim fikrinizi :)))

Ozra dedi ki...

Tabii ki çalabilirsiniz =)))

Nedret dedi ki...

Bu pek güzel bir fikirmiş:)) Dökümlü dökümlü ne güzel duruyor:))

Moda Kulisi dedi ki...

super olmus , cok yaratıcı :)
http://moda-kulisi.blogspot.com/
bu arada blog dunyasına yenı katıldım, sen de bloguma katılrsan sevınırım.