18 Mart 2012 Pazar

Keçe Süsleme Malzemeleri

Süsleme olarak kullanılabilir keçe malzemelere yenileri gelmeye devam ediyor...
 Kalp Serisi 
Paket içinde 6 adet bulunmakta değişik renklerle kombin yapılabilir 




Yıldız Serisi 
Paket içinde 5 tane bulunmakta,değişik renklerle kombin yapılabilir.



Yapraklar 
Paket içinde 12 adet bulunmaktadır.

Hello Kitty 
Örnek olarak 3 renkte yapılmıştır.Değişik renk kombinasyonları veya tek renk olarak kullanılabilinir..
Yaprak Çiçek 
16 Adet yapraktan oluşmaktadır.Örnek olarak kırmızı renk kullanılmıştır.Değişik renklerde uygulanabilinir.
Lale Serisi 
Örnek olarak bir kaç renkte uygulanmıştır.Değişik renklerde kombin veya tek renk olarak uygulanabilinir.





Lale Serisi (Bütün Lale )
Örnek olarak bir kaç renk olarak uygulanmıştır.Değişik renklerde uygulanabilir.

Dekoratif Dal 
Örnek olarak bir kaç renk olarak uygulanmıştır.Değişik renklerde isteğe göre uygulanabilir.
Keçe malzemeleri sıcak silikon veya kumaş tutkalı ile rahatlıkla kullanabilir,istediğiniz tasarımı rahatlıkla yapabilirsiniz.
Fiyat bilgisi için lütfen mail atınız
Selamlar
Ozra's

6 yorum:

Adsız dedi ki...

özra merhaba yakın zamanda ben de sizzix makine ve kalıplar aldım kalıp ararken sayfanı buldum senin kalıpların ve makinen de sizzix mi? eğer öyleyse şu boy boy kalp daire ve yıldızların kalıpları sadece kağıt kesiyor denildi bana fakat sen keçe de kesmişsin...o kalıplar keçeyi kesebiliyor mu? yoksa farklı bir marka mı kullanıyorsun? yardımcı olursan sevinirim...sevgiler

Unknown dedi ki...

Merhaba eylül bahçesi :)

evet ben onları sizzix makine ve kalıplarıyla kesiyorum,ince keçeyi kesiyor, hatta incenin sert olanınıda kesiyor ancak, kalın keçe olanda zorlanıyor,ama üzerinden bir kaç defa geçtikten sonra tam olarak kesmiyor belirgin iz yapıyor ancak ince uçlu makasla kesip çıkarabilirsin,tabii uğraşırım dersen ama onun dışında ,kalp yıldız çiçek yani o çoklu seri olanlar metaller büyükten kücüğe doğru olanlar ince ve ince sert keçeyi kesiyor :) başka sorun olursa memnuniyetle cevaplarım
Selamlar..:)

Adsız dedi ki...

çok teşekkür ederim özra... çok sevindim ince keçe sanırım 1mm olanlardır zaten çoklukla aplikelerde onu kullanırım o halde rahatlıkla boy boy kalıplardan alabilirim tekrar sağol yardım için distribütörü bile kesmez dedi çünkü

son bişey sorayım aklıma geldi... kalıplarını nereden alıyorsun? farklı alternatifler araştırıyorum malum kalıplar pahalı biraz ve ha bire yeni modeller çıkıyor almasan olmuyor daha uygun alabileceğimiz yerler var mı diye bakıyorum

Unknown dedi ki...

rica ederim yardımcı olabildiysem ne mutlu :) evet ince olan yumuşak keçeler varya onları diyorum birde onların sert olanı var hani, ince ama sert olanıda kesiyor,ben kalıpları amerikadan kendi sitesinden getirtiyorum bir arkadaş yardımıyla rica ediyorum oda gittiğinde getirebildiklerini getiriyor,burada evet malesef çok pahalı hatta ben amerikanın dışında çin falan araştırıyorum çünkü kalıplarda makinede (hatta bize birşey diyeyim ben aynı makina çinde 25 $ ) ama kalıplarını henüz bulamadım :( ) çinde üretiliyor hoş,amerikadada ucuz buraya göre hemde çok daha ucuz, mesela kendi sitesine girip bakıyorsanız görürsünüz,orada birde outlet ürünleri var çok daha uygun fiyatlı birde ay bazında ürünlerde indirim falan yapıyorlar normalde 20 $ a sattığı bir kalıbı o ay mesela 5-!0 $ arası alabiliyorsunuz,eğer bir tanıdık veya arkadaşınız varsa gidip gelen bu yöntemi deneyin derim ben hem daha hesaplıya geliyor hemde gümrük falan sorun olmuyor işi bilen biri olursa daha iyi olur tabi , dediğim gibi tr de çok pahalı iki sitede € bazında sattığı için çokta kar ediyorlar işin açıkçası...
Selamlar :)

Adsız dedi ki...

aa süper amerikaya gidip gelen ve orada yaşayıp yazları gelen tanıdıklarım var gümrük sorun değilse ben de öyle yapayım...kendi sitesinden aldırayım değil mi? valla sağol kalıplar bıçak muamelesi görebilir sorun olabilir diye duymuştum emin olamamıştım öğrendiğim iyi oldu..çinden ithalat yapan eşimin bir tanıdığı vardı ona sorayım bakalım bulabilir mi? yardımların için teşekkür ediyorum özra

Ehe dedi ki...

fiyatlarini merak ettim en alt lalenin ve kalplerin mailim nukyilmaz@hotmail.com Elinize saglik