19 Ekim 2012 Cuma

Dekoratif Kutular

Merhabalar

Bu günkü konumuz kutular... tamamen sıfırdan son haline kadar kendim yaptığım % 100 geri dönüşümlü karton kutular... Bir çok alanda kullanılan hediye sunumlarında , kişisel eşyaları saklama, takı kutusu olarak kullanım, banyolarda,çamaşır kutusu olarak kullanım vs... aklınıza gelebilecek bir sürü alanda... Şimdilik bunlar başlangıç bakalım ilerleryen günlerde  daha hangi şekilde karşımıza çıkacaklar...

Buyrunuz...























Selamlar...
Made By Ozras :) 

3 yorum:

Banuca dedi ki...

Kutuların kendilerini de mi sen yaptııın... Ama çok düzgünler, bravooo... Hele kaplamalar ve süslemeler... Müthişsiiiin :)

Unknown dedi ki...

Teşekkür ederim Banu Ablacım, evet hepsini bizzat ben yaptım hazır kutuyu alıp kalplamadım yani :) Beğenmene sevindim :)
Selamlar...

Adsız dedi ki...

Thank you for sharing. Not to many people in your position are so gracious. Your article was very poignant and understandable. It helped me to understand very clearly. Thank you for your help.