24 Eylül 2012 Pazartesi

Krem Nubuk ve Krem Kürk Clutch

Merhabalar

       Ben çoktan günaydım da herkese de günaysın :) Pazartesi hafta başı iş başı okul başı pazartesi her bir şeyin başı. Bu şey kelimesinin tam olarak neyi içerdiğini hala anlamış değilim. Her bilemediğimizi yada aklımıza gelmeyeni kurtarıcı bir kelime " şey " :) Hava bugün güzel başladı. Günlük güneşlik denen cinsten. Hayırlısı olsun bakalım :) Efendim bugünkü clutch çantalarımız en zarif renk krem... Her türlü renkle kombin, telafi edilebilen, her rengi rahatlıkla kaldırabilen bir renk krem... Eğer, diyorsanız bende bu çantalardan istiyorum veya bir kumaşım var ondan böyle çanta yaptırmak istiyorum diyorsanız iletişim kutusundan bana ulaşabilir ya da EmekSensin de bulabilirsiniz.

Buyrunuz...









Selamlar...
Made By Ozras :)

Hiç yorum yok: