25 Eylül 2012 Salı

Fuşya ( Şeker Pembe ) Clutch

Merhabalar

Efendim herkese günaysın :) Bize sabah erken günaydığı için, bu saatler sanki bana öğlen olmuş gibi geliyor :) Bir yıl olmuş blogger olalı, işler ilerledikçe şu sosyal medya dedikleri bir takım alanlarla ilgilenmekte bir hayli iş yapar gibi vakit alıyor. Yapılanları paylaşmak, eh bir iş ile meşgul iseniz, gündemi takip etmek vs... Zor zor işler :) ama tabii her zorluğun bir kolaylığı da var haliyle. Elimde bir çok kumaşım var hali hazırda. Hani toplasam pazarda sergi açsam kilo ile satsam o derece yani :) Sırasını bekleyen projeler, o projelerin yapılacak zamanları, o zamanların geldiğinde araya irili ufaklı işlerin girmesi... Bir taraftan keçe süsleme malzemeleri devam ediyor. Aslında ben kendi kendime diyorum ki, " Bak Ozrasçım sen bu cici renk renk keçeleri iyi güzel yapıyorsun satıyorsun ama, sanıyorum kişiler bunlarla ne yapacaklarını tam olarak kestiremiyorlar. Acaba sen bunları nerelerde değerlendirebilecekleri konusunda bir kaç örneklendirme mi yapsan ? " diyorum diyorum da, vakit yok ki :) Mesela, bugün 3 lü set olarak sepet çalışacağım kısmetse ve keçe süsleme malzemeleriyle süsleyeceğim. Bakalım nasıl olacak ? Oy çok yazdım. En iyisi bunun farklı bir versiyonu  dikerek çalıştığım Fay Kumaştan Fuşya Clutch  başka bir versiyonu, tabii bu modelde de dikiş var ancak bu çantaların yapım teknikleri tamamen farklı. Çalışmasıda bir o kadar zevkli ve eğlenceli. Aslında müsait bir yerim olsa idi bu çantaların yapımı konusunda kurs bile açmayı düşündüm. Çanta,kutu vs.. Neyse ilerleyen zamanlarda oda olur inşallah :) İşte yine siyah fiyonklu Fuşya Clutch...

Buyrunuz ;







Selamlar...
Made By Ozras :)

2 yorum:

aysu dedi ki...

merhaba çantaya bayıldım. ellerinize sağlık. hangi markanın diye bakarken el yapımı olduğunu okuyunca çok şaşırdım. çok profesyonel bir çalısma olmuş. keşke yapım aşamalarınında fotograflarını koysaydınız :) ben de kendi çapımda bir seyler yapmaya calısıyorum nasıl yapıldığını bilseydim yarın ilk iş bu çantadan yapmak olurdu:) şimdi diğer çalışmalarınıza da göz atıcam. favori sayfalarıma ekledim blogunuzu

Unknown dedi ki...

Teşekkür ederim :) Çantaların yapımına bir süre ara verdim şimdi keçeler yoğunlukta..

Selamlar...