6 Ağustos 2012 Pazartesi

Keçeden Süsleme & Aplike & Dekorasyon Malzemeleri ( Toplu Bakış )

Merhabalar...

Uzun zamandır keçe süsleme, aplike,dekorasyon malzemeleriyle ilgili bir tanıtım yapmamışım :) Eh, yapalım o halde :)

Buyrun....

Keçe Minik Kalpler Serisi






Kalın ve İnce Keçe Güller




Keçe Sevimli Hayvanlar Serisi









Keçe Setler (Büyükten Küçüğe )





Keçe Çiçekler






Keçe Yaprak Setler



Keçe Dekoratif Süslemeler






Keçe Değişik Süsleme





Eğer, ben de bunlardan satın almak istiyorum, bende değişik değişik güzel süslemeler aplikeler  yapmak veya tasarımlar yapmak istiyorum diyorsanız;

Emek Sensin  satış reyonundan  veya 12 ay taksitle satın almak istiyorsanız,

El Eseri  satış reyonundan satın alabilirsiniz...


Selamlar....
Ozras :) 

4 yorum:

Unknown dedi ki...

arka planınız o kadar göz yorucu ki blogunuzu inceleyemedim gözlerim sızladı

Unknown dedi ki...

Merhaba

Sizin öneriniz bu durumda ??? :)

CIGDEM dedi ki...

Hazir.kece cicek nasl satin alabilirim yoksa sadece malzeme mi satlyor

CIGDEM dedi ki...

Kece cicek satin almak istyrm nasl alabilrm yardmci olrmsnz