17 Mayıs 2012 Perşembe

İşte Bu Bizim Hikayemiz

İşteee bu bizim hikayemiiiz, öyle saaaf öyle temiiiiz...........

Efenim merhabalar :)
Dün akşamdan beri, bu şarkı nerden geldi takıldı dilime bende bilmiyorum :) fekat geldi takıldı işte bende dedim ki, madem öyle gel böyle seni blog başlığı yapalım :) Son bir kaç gündür harıl harıl kızımın balo kıyafetiyle uğraşıyorum, ölçüyorum biçiyorum, kesiyorum, dikiyorum. Diğer taraftan gelen siparişlerimle uğraşıyorum, yoğunum yani son zamanlarda hatta önümüzdeki haftaya kadar, lakin yinede aralarda buralara uğramayı da ihmal etmiyorum görüldüğü üzere... hadi şimdilik benden bu kadar, haa bu arada birde dün akşam paketleyip gönderdiğim müşterimin  siparişlerinden bir demet sunayım gider ayak o zaman :)

Buda hedayesiii

Selamlar :)
Ozra's

Hiç yorum yok: