24 Eylül 2011 Cumartesi

PATCH-TIRI WORK' tüklerim

       Efenim, benimde nacizane geçen sene can sıkıntısından çalıştığım bir kaç yatak örtüsü vardı onları paylaşmak istedim.Sevgili Figen Abla 'nın yapmış olduğu kot pikeyi görünce dedim bende yayınlayayım bari =) 
işte can sıkıntısından kuzuma yaptığım yatak örtüleri;


15x15 kareler keserek dikişlerini dışa verip çalıştım.Diktikten sonra çamaşır makinesine atıp kalan dikiş paylarının sakallaşmasını sağladım daha sonra altına yekpare tek parça astar çalışarak kenarlarından da bant görünmesini sağlayarak kıvırdım. Karelerin üzerilerine de görüldüğü gibi keçelerden çeşitli figürler çalıştım ortaya böyle bir yatak örtüsü çıktı =)

Pike kumaşının üstüne tamamen elde çalıştığım bir desen.Bir kitapta görmüştüm çok hoşuma gitmişti.Hemen kızıma çalışmam lazım dedim =) Ailecek tekstil in içinde olduğumuzdan daha önce bunlardan bir şeyler yaparım diye ayırdığım kareli gömleklik kumaşları kullandım.Altıgen olarak çalıştım.Pikenin kenarlarına da boş kalmasın diye akrilik yünden renkli tahta boncuklardan firkete oyası yaptım bu da böyle ortaya  çıktı =)

Bu da acaba olur mu ? diyerek çalıştığım ilk keçe den altıgen patchwork çalışmam =) 

7 yorum:

gülümse dedi ki...

çok güzel olmuş canım ellerine sağlık

Nedret dedi ki...

Öyle hepsini birden vermeyeceksiniz. Doz aşımına uğruyoruz sonra:)) Yavaş yavaş, teker teker rica edelim:))
Hepsi birbirinden güzel.Tebrikler.

Unknown dedi ki...

=))) Çok güldüm yorumunuza Nedret Hanım ablacım, şimdi ben daha yeniyim ya o bakımdan bilemedim =) bundan sonra dediklerinizi aynen uygulayacağımdır =) hepinize çok teşekkür ederim yorumlarınız için
Selamlar...

GÖNÜL dedi ki...

bloguma hoşgeldiniz iade i ziyarete geldim bloğunuz hayırlı olsun çok güzel çalışmalar yatak örtüsüne bayıldım kızınız güzel günlerde kullansın sevgiler ilgi ile izleyeceğim

Unknown dedi ki...

Teşekkür ederim Gönül hanım, siz de hoş geldiniz =)
Selamlar...

figen abla dedi ki...

ayyy cankuş bunlar şahane yaa :))))
ağzım açık kaldı valla..
sana helal olsun ya :)))
kot olana daözellikle hayran kaldım..o güzel ellerin dert görmesin gülüm...

Unknown dedi ki...

Teşekkür ederim Figen Ablacım,sağolasın mesela sende istersen yaptığın pikene böyle keçe aplikeler falan yapabilirsin üzerinde gitar görmüştüm mesela müzik figürleri çalışabilirsin nette çok var kalıplar (genelde ecnebiler bu konuda daha cömertler ingilizce arama yaptığında daha çok sonuç elde edebiliyosun ) elimden geldiğince kafamda ampüller yandıkça devam edeceğim inşallah hatta ben istiyorum ki,birde kendim kendime yapıyorumda kendim başkalarınada yapayım satayım istiyorum,çalışan bir insandım 1 sene öncesine kadar evde oturunca çok mağdur görüyorum kendimi =) bu yüzden kendisimin yaptığı üretileri artık satmak ister bu gönül =)
Selamlar....